POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE

  1. Prezenta Politica de Confidențialitate stabileşte regulile de prelucrare a datelor cu caracter personal obţinute prin intermediul magazinului online www.garibald.ro (în continuare: ”Magazin Online”).

  2. Proprietarul magazinului și, în același timp, administratorul datelor cu caracter personal este Ababink Polska Sp. z o.o. cu sediul social în Wodzisław Śląski (44-300), str. Wałowa 18; KRS 0000568315 , NIP [Număr de identificare fiscală]: 6472571954, REGON (Reg Comerțului): 362074972.

  3. Datele cu caracter personal colectate de Ababink prin intermediul Magazinului Online sunt prelucrate în conformitate cu Regulamentul aplicabil al Parlamentului European și al Consiliului UE 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46/CE.

  4. Ababink acordă o atenție deosebită respectării confidențialității clienților care vizitează Magazinul online.

§ 1 Tipul de date prelucrate

  1. Ababink colectează informații despre persoanele fizice care desfășoară activități juridice care nu sunt direct legate de activitățile lor, persoanele fizice care desfășoară activități comerciale sau profesionale în nume propriu și persoanele fizice care reprezintă persoane juridice sau unități organizaționale care nu sunt persoane juridice cărora Legea le acordă capacitate juridică, denumite în continuare în comun Clienți.

  2. Datele cu caracter personal ale Clienților sunt colectate în cazul înregistrării unui cont în Magazinul Online, plasarea unei comenzi în Magazinul Online, abonarea la Newsletter, postarea opiniilor și utilizarea serviciului de chat.

  3. În cazul înregistrării unui cont în Magazinul Online, Clientul va pune la dispoziţie o adresa de e-mail şi numele şi prenumele.

  4. La înregistrarea unui cont în Magazinul Online, Clientul selectează în mod independent parola pentru a-și accesa contul. Clientul poate schimba parola, la o dată ulterioară, în condițiile descrise în §6.

  5. În cazul plasării unei comenzi în Magazinul Online prin intermediul Site-ului Magazinului, Clientul va furniza următoarele date:

    1. adresă e-mail;

    2. prenume şi nume

    3. date adresă:

    4. codul poștal și localitatea;

    5. țara;

    6. strada cu numărul casei/apartamentului.

    7. numărul de telefon.

  1. În cazul antreprenorilor, domeniul de aplicare al datelor de mai sus este extins suplimentar cu informații cum ar fi compania antreprenorului, împreună cu numărul NIP (CIF).

  2. În cazul utilizării serviciului Newsletter, Clientul furnizează adresa sa de e-mail.

  3. Dacă utilizați serviciul, postați o opinie, Clientul va furniza un nume.

  4. În cazul în care se utilizează un serviciu de chat gratuit pentru a contacta consultantul, Clientul va furniza următoarele date:

    1. prenume şi nume

    2. adresă e-mail.

  1. Atunci când Clientul utilizează Site-ul Magazinului, pot fi descărcate informații precum adresa IP computerului Clientului sau adresa IP externă a furnizorului de internet, numele de domeniu, tipul browserului împreună cu timpul de acces, precum și tipul de sistem de operare.

11. Atunci când Clientul utilizează site-ul web al Magazinului, pot fi colectate date de navigare, cum ar fi link-uri sau link-uri pe care Clientul face clic, precum și alte activități efectuate de client în timpul utilizării site-ului web al magazinului. Colectarea datelor de navigație este justificată [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR], care prevede facilitarea utilizării serviciilor furnizate pe cale electronică și îmbunătățirea funcționalității acestor servicii.

12. Atunci când se stabilesc și se pun în aplicare reclamații, pot fi utilizate datele cu caracter personal furnizate de Client – nume, date privind utilizarea serviciilor Magazinului online, precum și datele necesare pentru a dovedi existenţa unei reclamaţii.

13. Transferul datelor cu caracter personal către Ababink de către Client este voluntar. Neprezentarea datelor specificate în formularele din procesul de înregistrare a contului de client face imposibilă înregistrarea și Crearea unui Cont de Client, iar în cazul plasării unei comenzi fără înregistrarea contului de client, va face imposibilă plasarea și executarea comenzii.

§ 2 Partajarea și prelucrarea datelor

  1. Datele cu caracter personal ale Clientului sunt transferate furnizorilor de servicii utilizați de Ababink atunci când navighează Magazinul Online. În cazul furnizorilor de servicii care sunt procesatori, aceștia se supun instrucțiunilor Ababink cu privire la scopurile și prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului, în timp ce furnizarea de servicii care sunt administratori determină în mod independent scopurile și metodele de prelucrare a datelor cu caracter personal ale Clientului.

    1. Procesatorii includ furnizori care oferă servicii de hosting, servicii de contabilitate, furnizarea de sisteme de marketing, sisteme de analiză a traficului în Magazinul Online, sisteme de analiză a eficacității campaniilor de marketing;

    2. Administratorii oferă servicii de plată electronică și servicii bancare.

  1. Datele cu caracter personal ale clienților sunt stocate:

    1. În cazul în care baza pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este consimțământul, atunci datele cu caracter personal ale Clientului sunt prelucrate de Ababink până la revocarea consimțământului și după revocarea consimțământului pentru o perioadă de timp corespunzătoare perioadei de limitare a pretențiilor pe care Ababink le poate ridica și care pot fi ridicate împotriva acestuia. Cu excepția cazului în care se prevede altfel într-o dispoziție specială, termenul de prescripție este de șase ani și, pentru cererile de prestații periodice și cererile de despăgubire legate de exercitarea unei activități economice, de trei ani.

    2. În cazul în care baza pentru prelucrarea datelor este executarea contractului, atunci datele cu caracter personal ale Clientului sunt prelucrate de Ababink atât timp cât este necesar pentru executarea contractului, iar după această perioadă pentru o perioadă corespunzătoare perioadei de prescripție a reclamațiilor. Cu excepția cazului în care se prevede altfel într-o dispoziție specială, termenul de prescripție este de șase ani și, pentru cererile de prestații periodice și cererile de despăgubire legate de exercitarea unei activități economice, de trei ani.

  1. Atunci când faceți cumpărături în Magazinul Online, datele cu caracter personal ale Clientului pot fi transferate unei companii de curierat pentru a efectua serviciul de livrare a bunurilor comandate.

  2. Datele de navigație pot fi utilizate pentru a oferi clienților servicii mai bune prin analizarea datelor statistice și adaptarea magazinului online la preferințele clienților.

  3. Abonamentul la Newsletter de către Client este asociat cu primirea de mesaje e-mail de la Ababink la adresa de e-mail dată, în care vor fi furnizate informații comerciale despre promoțiile și știrile curente din Magazinul Online.

  4. Autoritățile de stat, inclusiv unitățile organizatorice ale Parchetului, Poliției, Președintelui Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, Președintelui Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor, Președintelui Oficiului pentru Comunicații Electronice, pot solicita Ababink să furnizeze datele cu caracter personal.

§ 3 Mecanismul cookie-urilor

  1. Dacă browserul unui vizitator al Magazinului Online permite acest lucru, Ababink salvează fișierele numite cookie-uri pe dispozitivul lor terminal, care conțin numele de domeniu, „timpul de expirare” și un număr aleatoriu care permite identificarea acestui fișier. Informațiile colectate de cookie-uri permit adaptarea produselor la nevoile și preferințele unui vizitator la Magazinul Online.

  2. Ababink utilizează două tipuri de module cookie:

    1. Cookie-uri de sesiune: acest tip de fișiere nu permite descărcarea datelor cu caracter personal și a oricăror informații confidențiale de pe dispozitivele clienților, iar după încheierea sesiunii de browser sau după oprirea computerului, acestea sunt șterse din memoria dispozitivului.

    2. Cookie-uri persistente: mecanismul acestor fişiere nu permite descărcarea datelor cu caracter personal sau a oricăror informații confidențiale, dar rămân în memoria dispozitivului Clientului până la ștergerea sau expirarea acestora.

  1. Ababink utilizează propriile cookie-uri pentru a autentifica Clientul în Magazinul Online și pentru a asigura sesiunea Clientului în Magazinul Online, ceea ce permite Clientului să nu reintroducă datele de conectare și parola pe fiecare sub-pagină a Magazinului Online.

  2. Ababink utilizează module cookie externe pentru:

    1. popularizarea site-ului folosind instrumentele Edron de e-mail marketing,

    2. prezentarea de reclame adaptate preferințelor Utilizatorului website-lui - Client instrumente de
      publicitate online Google Ads,

    3. facilitează comunicarea prin intermediul Site-ului Magazinului prin intermediul Zendesk Chat.

  1. Mecanismul cookie este sigur pentru computerele Clienților Magazinului Online, cu toate acestea, este posibil să se limiteze sau să se dezactiveze complet accesul cookie-urilor la dispozitiv. În cazul în care Clientul alege să utilizeze această opțiune, acesta va putea utiliza în continuare Magazinul Online, cu excepția funcțiilor care necesită cookie-uri.

  2. Mai jos vă prezentăm modul în care puteți modifica setările browserelor web populare în ceea ce privește utilizarea cookie-urilor:

a) browserul Internet Explorer;

b) browserul Microsoft EDGE;

c) browserul Mozilla Firefox;

d) browser Chrome;

e) browserul Safari;

f) browser Opera.

§ 4 Adresă IP

  1. Ababink poate colecta adresele IP ale Clienților, adică numărul atribuit dispozitivului unei persoane care vizitează Magazinul Online, care permite accesul la Internet. În cele mai multe cazuri, acesta este atribuit computerului în mod dinamic, adică se modifică de fiecare dată când vă conectați la internet. Adresa IP este utilizată de Ababink în diagnosticarea problemelor tehnice cu serverul, crearea analizelor statistice și ca informații utile în administrarea și îmbunătățirea magazinului online.

  2. Magazinul online conține link-uri și link-uri către alte site-uri web. Ababink nu este responsabil pentru politicile de confidențialitate aplicabile acestora.

§ 5 Drepturi persoanelor ale subiecţilor datelor

  1. Dreptul de retragere a consimțământului - temeiul juridic: Art. 7 (3) GDPR.

    1. Clientul are dreptul de a retrage orice consimțământ dat firmei Ababink.

    2. Retragerea consimțământului produce efecte din momentul retragerii consimțământului.

    3. Retragerea consimțământului nu afectează prelucrarea efectuată de Ababink în conformitate cu drepturile înainte de retragerea acestuia.

    4. Retragerea consimțământului nu implică consecințe negative pentru Client, cu toate acestea, poate împiedica utilizarea ulterioară a acestor servicii sau funcționalități, pe care, în conformitate cu legea, Ababink le poate furniza numai cu consimțământul dat.

  1. Dreptul de a se opune prelucrării datelor - temeiul juridic: Art. 21 GDPR:

    1. Clientul are dreptul de a se opune prelucrării datelor în orice moment.

    2. Retragerea sub formă de e-mail de la primirea mesajelor de marketing cu privire la produse sau servicii va însemna obiecţia Clientului faţă de prelucrarea datelor sale cu caracter personal.

    3. În cazul în care obiecţia Clientului se dovedeşte justificată şi Ababink nu are alt temei juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, datele cu caracter personal ale Clientului, împotriva prelucrării căreia Clientul a obiectat vor fi şterse.

  1. Dreptul de a se şterge datele - temeiul juridic: Art. 17 GDPR.

    1. Clientul are dreptul de a solicita ştergerea tuturor sau a unor date cu caracter personal.

    2. Clientul are dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal dacă:

      1. datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate sau pentru care au fost prelucrate;

      2. retrage consimțământul specific în măsura în care datele cu caracter personal au fost prelucrate pe baza consimțământului său;

      3. s-a opus utilizării datelor sale în scopuri de marketing;

      4. datele cu caracter personal sunt prelucrate ilegal;

      5. datele cu caracter personal trebuie șterse pentru a respecta o obligație legală în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern căruia i se supune Ababink;

      6. datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu furnizarea de servicii ale societății informaționale.

    3. În ciuda solicitării ștergerii datelor cu caracter personal în legătură cu obiecția sau retragerea consimțământului, Ababink poate păstra anumite date cu caracter personal în măsura în care prelucrarea este necesară pentru a stabili sau a apăra cererile, precum și pentru a îndeplini o obligație legală care impune prelucrarea în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidența căruia se află Ababink. Acest lucru se aplică în principal datelor cu caracter personal, cum ar fi numele, prenumele şi adresa de e-mail, precum şi adresa de corespondenţă sau numărul comenzii.

  1. Dreptul de a se opune prelucrării datelor - temeiul juridic: Art. 18 GDPR.

    1. Clientul are dreptul de a solicita ştergerea tuturor sau a unor date cu caracter personal. Depunerea unei cereri, în așteptarea examinării acesteia, împiedică utilizarea unor funcționalități sau servicii specifice, a căror utilizare va implica prelucrarea datelor care fac obiectul cererii. De asemenea, Ababink nu va trimite niciun mesaj, inclusiv mesaje de marketing.

    2. Clientul are dreptul de a solicita restricționarea utilizării datelor cu caracter personal în următoarele cazuri:

      1. atunci când pune la îndoială acurateţea datelor lor cu caracter personal - Ababink limitează utilizarea acestora în timpul necesar pentru a verifica acurateţea datelor, dar nu mai mult de 7 zile;

      2. atunci când prelucrarea datelor este ilegală și în loc să șteargă datele, Clientul solicită o restricție de utilizare a acestora;

      3. în cazul în care datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost colectate sau utilizate, dar sunt necesare Clientului pentru a stabili, urmări sau apăra reclamații;

      4. atunci când se opune utilizării datelor sale – atunci limitarea are loc pentru timpul necesar pentru a analiza dacă - din cauza situaţiei speciale – protecţia intereselor, drepturilor şi libertăţilor clientului depăşeşte interesele care sunt implementate de Administrator, prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului.

  1. Dreptul de a accesului la datele - temeiul juridic: Art. 15 GDPR.

    1. Clientul are dreptul de a obține confirmarea din partea Administratorului dacă prelucrează date cu caracter personal, iar în acest caz, Clientul are dreptul:

      1. dreptul de acces la datele lui cu caracter personal;

      2. să obțină informații cu privire la scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai acestor date, perioada planificată de stocare a datelor Clientului sau criteriile de determinare a acestei perioade, drepturile Clientului în temeiul GDPR și dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, sursa acestor date, procesul decizional automatizat, inclusiv profilarea și garanțiile aplicate în legătură cu transferul acestor date în afara Uniunii Europene;

      3. dreptul de a obține o copie a datele lui cu caracter personal.

  1. Dreptul de a rectificarea datele - temeiul juridic: Art. 16 GDPR.

    1. Clientul are dreptul de a solicita Administratorului rectificarea imediată a datelor cu caracter personal care îl privesc și care sunt incorecte. Având în vedere scopurile prelucrării, persoana vizată are dreptul de a solicita completarea datelor cu caracter personal incomplete, inclusiv prin depunerea unei declarații suplimentare, direcționând cererea către adresa de e-mail în conformitate cu §6 din Politica de confidențialitate.

  1. Dreptul de a rectificarea datele - temeiul juridic: Art. 20 GDPR.

    1. Clientul are dreptul să primească datele sale cu caracter personal pe care le-a furnizat Administratorului și apoi să le trimită operatorului de date cu caracter personal la alegerea sa sau Clientul poate solicita ca datele cu caracter personal să fie transferate de către Operator direct acestui operator, dacă este posibil din punct de vedere tehnic. În acest caz, Administratorul va transmite datele personale ale Clientului sub forma unui fişier csv.

  1. În cazul în care Clientul face o revendicare în temeiul drepturilor de mai sus, Ababink se va conforma cererii sau va refuza să se conformeze acesteia imediat, dar nu mai târziu de o lună de la primirea acesteia. Cu toate acestea, în cazul în care Ababink nu este în măsură să îndeplinească cererea în termen de o lună, aceasta o va satisface în următoarele două luni, informând Clientul în avans cu privire la prelungirea preconizată a termenului și motivele acesteia în termen de o lună de la primirea cererii.

  2. Clientul poate depune plângeri, solicitări și solicitări către Administrator cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal.

  3. Clientul are dreptul de a solicita Ababink să furnizeze copii ale clauzelor contractuale standard, direcționând solicitarea în modul indicat în §7 din Politica de confidențialitate.

  4. Clientul are dreptul de a depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal în scopul încălcării drepturilor sale la protecția datelor cu caracter personal sau a altor drepturi acordate în temeiul GDPR.

§ 6 Managementul securității - parolă

  1. Atunci când transferă date cu caracter personal și se conectează la contul clientului, Ababink oferă clienților o conexiune securizată și criptată.

  2. În cazul în care Clientul cu un cont în Magazinul Online a pierdut parola de acces în orice mod, Magazinul Online permite generarea unei noi parole. Pentru a genera o nouă parolă, introduceți adresa de e-mail în formularul disponibil sub link-ul „Ați uitat parola”, furnizat lângă formularul de conectare la contul dvs. în Magazinul Online. Clientul va primi un e-mail la adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării, cu o redirecționare către formularul de pe site-ul magazinului, unde va putea seta o nouă parolă.

  3. Ababink nu trimite niciodată corespondenţă, inclusiv corespondenţă electronică cu o cerere de detalii de conectare, în special o parolă pentru a accesa contul clientului.

§ 7 Modificări ale Politicii de confidențialitate

  1. Politica de confidențialitate se poate modifica, pe care Ababink o va informa clienții cu 7 zile în avans.

  2. Pentru întrebări legate de Politica de Confidentialitate, vă rugăm contactați: magazin@garibald.ro

  3. Data ultimei modificări 17.09.2020