TERMENII ȘI CONDIȚIILE MAGAZINULUI ONLINE



Prezentul regulament definește termenii și condițiile generale și modul de vânzare realizat de Ababink Polska sp. z o.o. cu sediul social în Wodzisław Śląski, prin intermediul magazinului online www.garibald.ro (denumit în continuare :: "Magazin online") și definește termenii și condițiile pentru furnizarea de către Ababink Polska sp. z o.o. a serviciilor gratuite prin mijloace electronice.

 

§ 1 Definiții

  1. Furnizor - entitate care cooperează cu Vânzătorul în efectuarea livrării de bunuri:
    1. FAN Courier

  2. Parolă - un șir de litere, cifre sau alte caractere selectate de Client la înregistrarea unui cont în Magazinul Online, utilizat pentru a asigura accesul la Contul Clientului în Magazinul Online.

  3. Client - o entitate pentru care serviciile pot fi prestate electronic sau cu care se poate incheia un Contract de Vanzare in conformitate cu Termenii si Conditiile si legea.

  4. Consumator - persoană fizică care desfășoară o tranzacţie legală cu antreprenorul, care nu are legatură directă cu activitatea sa profesională sau de afaceri.

  5. Cont client - panou individual pentru fiecare Client, lansat după ce Clientul s-a înregistrat şi a încheiat un contract pentru furnizarea serviciului Cont Client.

  6. Autentificare - este necesară desemnarea individuală a Clientului, determinată de acesta, fiind un șir de litere, cifre sau alte caractere, împreună cu Parola pentru a crea un Cont de Client în Magazinul Online.

  7. Antreprenor - persoana fizica, persoana juridica sau unitate organizațională care nu este persoana juridică, careia legea îi acorda capacitate juridică, desfășurarea de activități de afaceri sau profesionale în nume propriu și desfășurarea unei activități juridice direct legate de activitatea sa de afaceri sau profesională.

  8. Termeni și Condiții - acest Regulament.

  9. Înregistrare - o acţiune concretă desfăşurată în modul specificat în Regulament, necesară Clientului pentru a putea utiliza toate funcţionalităţile Magazinului Online.

  10. Magazin de firmă - un loc destinat serviciului pentru clienți, la: ul. Wałowa 18, 44-300 Wodzisław Śląski.

  11. Vânzător - înseamnă Ababink Polska sp. z o.o. sp. cu sediul social în Wodzisław Śląski (44-300), ul. Wałowa 18, NIP (CIF): 6472571954, REGON (Reg Comerțului): 362074972, KRS 0000568315; e-mail: magazin@garibald.ro

  12. Site-ul magazinului - site-uri web în care vânzătorul administrează magazinul online, care funcționează la www.koszulkowy.pl.

  13. Bunuri - un produs prezentat de Vânzător prin intermediul Site-ului Magazinului, care poate face obiectul Contractului de Vânzare.

  14. Suport durabil - material sau instrument care să permită Clientului sau Vânzătorului să stocheze informațiile care îi sunt adresate în așa fel încât, în viitor, să permită accesul la informații pentru o perioadă de timp adecvată scopurilor pentru care informațiile servesc.

  15. Contract de vânzare - contract de vânzare la distanţă încheiat, în condiţiile prevăzute în Regulament, între Client şi Vânzător.



§ 2 Dispoziții generale și utilizarea Magazinului Online

  1. Toate drepturile asupra magazinului online, inclusiv drepturile de autor proprietare, drepturile de proprietate intelectuală asupra numelui său, domeniului său de internet, Site-ului web al Magazinului și modelele, formele și logo-urile postate pe Site-ul web al Magazinului (cu excepția logo-urilor și fotografiilor prezentate pe site-ul web al magazinului în scopul prezentării bunurilor cărora drepturile de autor aparțin terților) aparțin vânzătorului, iar utilizarea lor poate avea loc numai într-o manieră conformă cu reglementările.

  2. Vânzătorul depune toate eforturile pentru a permite Utilizatorilor să utilizeze Magazinul online utilizând browsere web populare, sisteme de operare, precum și tipuri de conexiuni la internet.

  3. Vânzătorul folosește mecanismul "cookies”, care sunt stocate pe hard disk-ul dispozitivului terminal al Clientului de către serverul Vânzătorului. Acest lucru are ca scop funcționarea corectă a site-ului magazinului pe dispozitivele clienților.
    Mecanismul "cookies” nu distruge echipamentele terminale ale Clientului şi nu afectează modificările de configurare ale echipamentelor terminale ale Clientului sau ale software-ului instalat pe aceste dispozitive. Clientul poate dezactiva mecanismul de „cookie-uri” în browser-ul dispozitivului său terminal, cu toate acestea, acest lucru poate provoca dificultăți sau poate împiedica utilizarea site-ului Magazinului.

  4. Pentru a plasa o comandă în Magazinul Online prin intermediul Site-ului magazinului online, Clientul trebuie să aibă un cont de e-mail activ.

  5. Clientul nu poate furniza conținut ilegal. Este interzis Clientului să utilizeze Magazinul Online, Site-ul Magazinului sau serviciile gratuite furnizate de Vânzător într-o manieră care contravine legii, moralei sau care încalcă drepturile personale ale terților.

  6. Caracterul public al Internetului și utilizarea serviciilor furnizate pe cale electronică pot reprezenta o ameninţare pentru achiziţionarea sau modificarea datelor Clienților de către persoane neautorizate. Vânzătorul nu solicită niciodată Clientului să furnizeze Parola sub nicio formă.



§ 3 Înregistrare

  1. Înregistrarea gratuită este necesară pentru a crea un cont de client.

  2. Înregistrarea nu este necesară pentru a plasa o comandă în Magazinul Online.

  3. Pentru a se înregistra, Clientul trebuie să completeze formularul de înregistrare furnizat de Vânzător pe site-ul Magazinului și să trimită formularul de înregistrare completat electronic Vânzătorului, selectând funcția corespunzătoare conținută în formularul de înregistrare. În timpul înregistrării, Clientul setează o parolă individuală.

  4. La completarea formularului de înregistrare, Clientul poate citi Regulamentul, acceptând conținutul acestuia prin marcarea căsuței corespunzătoare în formular.

  5. În timpul înregistrării, Clientul poate consimți în mod voluntar la prelucrarea datelor sale cu caracter personal în scopuri de marketing, bifând caseta corespunzătoare din formularul de înregistrare. Într-un astfel de caz, Vânzătorul informează în mod expres despre scopul colectării datelor cu caracter personal ale Clientului și despre destinatarii cunoscuți sau așteptați ai acestor date.

  6. Consimțământul Clientului pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal în scopuri de marketing nu condiționează posibilitatea de a încheia un acord cu Vânzătorul pentru furnizarea electronică a serviciului Management Cont Client. Consimțământul poate fi retras în orice moment prin prezentarea unei declaraţii corespunzătoare de către Client. Declaraţia poate fi trimisă la adresa Vânzătorului prin e-mail.

  7. Confirmarea înregistrării va fi trimisă Clientului în format electronic la adresa poștală furnizată în formular după depunerea formularului de înregistrare completat. Din acel moment, se încheie un contract pentru furnizarea electronică a serviciului Management Cont Client, iar Clientul are acces la Contul Clientului și are posibilitatea de a modifica datele furnizate în timpul Înregistrării.



§ 4 Comenzi

  1. Informațiile conținute pe site-ul Magazinului nu constituie o ofertă a Vânzătorului în sensul Codului Civil, ci doar o invitație a clienților de a depune oferte pentru a încheia un Contract de vânzare.

  2. Clientul are posibilitatea de a plasa comenzi în Magazinul Online prin intermediul site-ului magazinului 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.

  3. Clientul care plasează comanda prin intermediul Ste-ului magazinului completează comanda prin alegerea bunurilor de care este interesat. Bunurile sunt adăugate la comandă prin selectarea comenzii "Adăugare în coș" sub Bunurile date prezentate pe Site-ul Magazinului. După completarea întregii comenzi şi indicarea în "Coş” a modalităţii de Livrare şi a formei de plată, Clientul plasează comanda prin trimiterea formularului de comandă către Vânzător prin selectarea butonului "Comanda I cu obligaţia de plată" de pe site-ul Magazinului. Înainte de a trimite comanda Vânzătorului, Clientul este informat cu privire la prețul total al Bunurilor și Livrării selectate și cu privire la toate costurile suplimentare pe care este obligat să le suporte în legătură cu Contractul de Vânzare.

  4. Plasarea unei comenzi este depunerea de către Client a unei oferte către Vânzător pentru a încheia un Contract de vânzare a Bunurilor care fac obiectul comenzii.

  5. Comanda este acceptată pentru executare după confirmarea de către Magazin a primirii comenzii plasate de Client. Confirmarea primirii comenzii este trimisă automat după plasarea comenzii de către Client.

  6. Datorită diferențelor posibile în setările ecranului în funcție de producător, culorile articolelor pot diferi ușor în realitate.



§ 5 Plăți

  1. Prețurile plasate lângă bunurile de pe Site-ul magazinului sunt prețuri brute. Aceste prețuri nu includ informații privind costurile de livrare și orice costuri suplimentare pe care Clientul va fi obligat să le suporte în legătură cu Contractul de vânzare. Clientul va fi informat cu privire la aceste costuri atunci când alege metoda de livrare și plasarea unei comenzi.

  2. Magazinul Online oferă Clientului următoarele forme de plată pentru Bunurile comandate:

    1. transfer bancar în contul bancar al Vânzătorului;

    2. sistem electronic de plată;

    3. numerar la înmânarea coletului de către operatorul poștal sau compania de curierat;

  3. Atunci când efectuează o achiziţie în Magazinul Online, Clientul este informat de către Vânzător cu privire la data la care este obligat să plătească comanda în suma rezultată din Contractul de Vânzare încheiat.

  4. În cazul în care Clientul nu respectă plata în termenul prevăzut la §5 paragraful 3 din Regulament, Vânzătorul stabilește un termen suplimentar pentru efectuarea plății de către Client şi informează Clientul despre aceasta pe un suport durabil. Informațiile despre termenul suplimentar de plată conțin, de asemenea, informații că, după expirarea ineficientă a acestui termen, vânzătorul se va retrage din contractul de vânzare. În cazul expirării ineficiente a celui de-al doilea termen de plată, Vânzătorul va trimite Clientului o declarație de retragere din contract în conformitate cu articolul 491 din Codul civil.



§ 6 Livrarea



  1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile care fac obiectul Contractului de vânzare-cumpărare fără defecte.

  2. Pe site-ul Magazinului, Vânzătorul publică informații despre numărul de Zile lucrătoare necesare pentru livrarea şi executarea comenzii.

  3. Data de livrare și execuție indicată pe site-ul magazinului este calculată în zile lucrătoare în conformitate cu §5 sec. 2 din Regulament.

  4. În cazul alegerii plății „la livrare”, data de livrare și de finalizare a comenzii indicată pe Site-ul magazinului este calculată în zile lucrătoare de la data încheierii contractului de vânzare.

  5. Bunurile comandate vor fi livrate Clientului prin intermediul Furnizorului la adresa furnizată în formularul de comandă.

  6. În ziua trimiterii Bunurilor către Client (cu excepția cazului colectării personale de către Client), informațiile care confirmă trimiterea transportului de către Vânzător sunt trimise la adresa de e-mail a Clientului.

  7. Clientul este obligat să verifice starea expedierii livrate. În cazul pierderii sau deteriorării lotului, Clientul are dreptul de a solicita angajatului Furnizorului să scrie protocolul corespunzător.

  8. Clientul are posibilitatea de a colecta personal Bunurile comandate. Acceptarea se poate face în Magazinul staționar în Zilele lucrătoare, în timpul programului de lucru indicat pe Site-ul Magazinului, după acordul prealabil cu Vânzătorul la data primirii prin e-mail sau telefon.

  9. O chitanță care confirmă achiziția este trimisă împreună cu Produsul. O factură cu TVA este emisă la cererea Clientului. Clientul este obligat să furnizeze datele complete necesare pentru emiterea corectă a unei facturi cu TVA.



§ 7 Garanție

  1. Vânzătorul asigură Livrarea Bunurilor fără defecte fizice și juridice. Vânzătorul este răspunzător față de Client în cazul în care Bunurile au un defect fizic sau juridic (garanție).

  2. În cazul în care Bunurile au un defect, Clientul poate:

    1. să depună o declarație de reducere a prețului sau retragere din Contractul de Vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Client Bunurile defecte cu cele fără defecte sau elimină defectul.

    2. Această restricție nu se aplică în cazul în care Bunurile au fost deja înlocuite sau reparate de către Vânzător sau Vânzătorul nu a respectat obligația de a înlocui Bunurile cu unele fără defecte sau eliminarea defectelor. Clientul poate, în locul eliminării defectului propus de Vânzător, să solicite înlocuirea Bunurilor cu altele fără defecte sau în loc să înlocuiască Bunurile, să solicite eliminarea defectului, cu excepția cazului în care este imposibil sau ar necesita costuri excesive în comparație cu metoda propusă de Vânzător pentru a aduce bunurile în conformitate cu contractul în modul ales de Client. La evaluarea costurilor în exces, se ia în considerare valoarea Bunului fără defecte, tipul și semnificația defectului găsit, precum și inconvenientul la care altfel Clientul ar fi expus.

    3. să solicite înlocuirea mărfurilor defecte cu un articol fără defecte sau îndepărtarea defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Bunurile Defecte cu unul fără defecte sau să elimine defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente nejustificate pentru Client.

    4. Vânzătorul poate refuza să se conformeze solicitării Clientului în cazul în care este imposibil să se aducă Bunurile defecte în conformitate cu Acordul în modul ales de Client sau în comparație cu a doua modalitate posibilă de a aduce Acordul de Vânzare în conformitate ar necesita costuri excesive. Costurile de reparare sau înlocuire vor fi suportate de Vânzător.

  3. Clientul care exercită drepturile de garanție este obligat să livreze lucrul defect la adresa Vânzătorului. În cazul Clientului care este Consumator, costul livrării este suportat de Vânzător.

  4. Vânzătorul va fi răspunzător în temeiul garanției în cazul în care defectul fizic se găsește în termen de doi ani de la livrarea Bunurilor către Client. Cererea de îndepărtare a defectului sau de înlocuire a mărfurilor cu una fără defecte expiră la sfârșitul anului, dar acest termen nu se poate încheia înainte de expirarea perioadei specificate în prima teză. În această perioadă, Clientul se poate retrage din Contractul de Vânzare sau poate face o declarație cu privire la reducerea de preț din cauza unui defect al Bunurilor. În cazul în care Clientul a solicitat înlocuirea Mărfurilor fără defecte sau defectul este reasociat, termenul de retragere din Contractul de Vânzare sau depunerea unei declarații de reducere a prețului începe la expirarea ineficientă a perioadei de înlocuire a Bunurilor sau de eliminare a defectului.



§ 8 Reclamații

  1. Clientul poate adresa orice reclamații legate de Bunuri sau punerea în aplicare a Contractului de Vânzare în scris la adresa Vânzătorului sau prin mijloace electronice.

  2. Vânzătorul în termen de 14 zile de la data depunerii Plângerii va răspunde la o plângere a Bunurilor sau la o plângere legată de punerea în aplicare a Contractului de Vânzare transmis de Către Client.

  3. Clientul poate depune o plângere la Vânzător în legătură cu utilizarea serviciilor gratuite furnizate electronic de către Vânzător. Reclamația poate fi depusă în format electronic și trimisă la magazin@garibald.ro. În reclamație, clientul ar trebui să includă o descriere a problemei. În termen de 14 zile, Vânzătorul va lua în considerare reclamațiile și va oferi Clientului un răspuns.



§ 9 Garanție

  1. Bunurile vândute de vânzător pot fi acoperite de o garanție oferită de producătorul Bunurilor sau distribuitorului.

  2. În cazul Bunurilor acoperite de garanție, informațiile privind existența și conținutul garanției sunt de fiecare dată prezentate pe Site-ul web al Magazinului.



§ 10 Retragerea din contractul de vânzare

  1. Clientul care este Consumator care a încheiat Contractul de Vâînzare se poate retrage din acesta în termen de 14 zile fără a da un motiv.

  2. Perioada de retragere din Contractul de Vânzare începe din momentul în care Clientul a intrat în posesia Bunurilor.

    Consumatorul se poate retrage din Contractul de Vânzare prin depunerea unei declaratii de retragere la Vanzator. Această declarație poate fi transmisă în scris la adresa Vânzătorului sau prin e-mail la adresa Vânzătorului. Declarația poate fi depusă pe formular, al cărui model a fost postat de Vânzător pe Site-ul Magazinului la adresa: Formularul de retragere. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să se trimită o declarație înainte de expirarea acestuia.

  3. În cazul retragerii din contractul de vânzare, se consideră că acesta a fost încheiat.

  4. În cazul în care Consumatorul a facut o declaratie de retragere din Contractul de Vânzare înainte de Vânzătorul și-a acceptat oferta, oferta încetează să se aplice.

  5. În cazul retragerii din prezentul contract, toate plățile primite de la Client, inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din metoda de livrare aleasă de Client, altele decât cea mai ieftină livrare standard oferită ca parte a livrării bunurilor disponibile în Magazin), vor fi rambursate imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Magazinul a fost informat cu privire la decizia Clientului de a-și exercita dreptul de retragere din contractul cu Magazinul.

  6. În cazul retragerii din contract, Clientul este obligat să returneze bunurile la următoarea adresă: Czech Logistic Arad - Iratos FN Soseaua Arad 0 310001 Arad sau să o predea unei persoane autorizate de Magazin pentru a o colecta imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contract, cu excepția cazului în care Magazinul s-a oferit să colecteze el însuși articolul. Mărfurile returnate trebuie ambalate astfel încât să nu poată fi deteriorate în timpul transportului.

  7. În cazul retragerii, Clientul care este Consumator va suporta numai costurile directe de returnare a Bunurilor.

  8. În cazul în care, datorită naturii sale, bunurile nu pot fi returnate prin poștă în modul obișnuit, Vânzătorul informează consumatorul cu privire la costurile de returnare a bunurilor pe Site-ul Magazinului.

  9. Consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii Bunurilor rezultate din utilizarea acestora într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea Bunurilor.

  10. În cazul retragerii din contractul de vânzare, fondurile vor fi rambursate folosind aceeași metodă cu care a fost făcută plata și în același cont bancar. În cazul plății prin ramburs, rambursarea se va face prin transfer bancar în contul indicat în formularul de returnare.



§ 11 Servicii gratuite

  1. Servicii gratuite furnizate clienților de către vânzător în format electronic:

    1. Buletin informativ (newsletter);

    2. Menţinerea unui Cont de Client;

    3. Publicarea opiniilor.

  2. Serviciile indicate în §11 (1) de mai sus sunt furnizate 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.

  3. Vânzătorul are opțiunea de a alege și modifica tipul, forma, ora și modul de acordare a accesului la serviciile listate selectate. Vânzătorul va informa Clienții cu privire la modificări într-un mod adecvat pentru modificarea Regulamentelor.

  4. Fiecare client poate utiliza serviciul Newsletter prin introducerea unei adrese poștale formular electronic la formularul de înregistrare furnizat de vânzător pe site-ul magazinului. Clientul va primi un link de activare la adresa de e-mail furnizată pentru a-și confirma dorința de a se abona la Newsletter (Buletinul Informativ). La momentul activării link-ului de către Client se încheie un contract de furnizare a serviciului Newsletter prin mijloace electronice.

    Pentru a utiliza serviciul Newsletter, Clientul poate bifa caseta corespunzătoare din formularul de înregistrare în timpul înregistrării.

  5. Serviciul Newsletter consta in transmiterea de catre Vânzător, la adresa de e-mail furnizată de Client, a unui mesaj electronic de informare cu privire la noile produse sau servicii din oferta Vânzătorului. Buletinul informativ este trimis de către Vânzător tuturor Clienților care s-au abonat la serviciu.

  6. Fiecare Buletin informativ conține: informații despre expeditor, câmpul completat „subiect”, specificând conținutul mesajului și informații despre posibilitatea și metoda de demisie din serviciul Newsletter.

  7. Clientul se poate dezabona oricând de la newsletter dezabonându-se de la abonament prin intermediul link-ului furnizat în fiecare e-mail trimis ca parte a serviciului Newsletter.

  8. Serviciul de Menținerea Cont Client este disponibil după înregistrare în condițiile descrise în Termeni şi Condiții şi constă în punerea la dispoziția Clientului a unui panel dedicat în cadrul Site-ului Magazinului, care să permită Clientului să modifice datele pe care le-a furnizat în timpul Înregistrarii, precum şi să urmăreasca starea procesarii comenzilor și istoricul comenzilor finalizate.

  9. Clientul poate solicita Vânzătorului să șteargă Contul Clientului, iar în cazul unei cereri de eliminare a Contului Clientului de către Vânzător, acesta poate fi șters în termen de 14 zile de la solicitarea făcută.

  10. Postarea opiniilor este un serviciu care permite clienților să publice declarații cu privire la bunuri pe site-ul magazinului.

  11. Retragerea din serviciul de Feedback este posibilă în orice moment prin întreruperea postării de conținut de către Client pe Site-ul web al Magazinului.

  12. In cazul in care Clientul acționează în detrimentul Vânzătorului sau al altor Clienți, precum și în cazul încălcării de către Client a prevederilor legii sau Regulamentului, Vânzătorul are dreptul de a bloca accesul la Contul Clientului. Contul Clientului poate fi, de asemenea, blocat din motive de securitate – în special atunci când Clientul încalcă securitatea Site-ului Magazinului sau a altor activități de hacking. Blocarea accesului la Contul Clientului și a serviciilor gratuite din motivele menționate mai sus durează pentru perioada necesară pentru soluționarea problemei care stă la baza blocării accesului la Contul Clientului și a serviciilor gratuite. Vânzătorul va notifica Clientul cu privire la blocarea accesului la Contul Clientului şi a serviciilor în mod gratuit prin mijloace electronice la adresa furnizată de Client în formularul de înregistrare.



§ 12 Răspunderea clientului în ceea ce privește conținutul pe care îl postează

  1. Prin postarea și punerea la dispoziție a conținutului, sunteți de acord în mod voluntar cu distribuirea acestuia. Conținutul postat nu exprimă punctele de vedere ale Vânzătorului și nu trebuie identificat cu activitățile sale. Vânzătorul nu este un furnizor de conținut, ci doar o entitate care furnizează resurse teleinformatice adecvate în acest scop.

  2. Clientul declară că:

    1. are dreptul de a exploata drepturile de autor, drepturile de proprietate industrială și/sau drepturile conexe asupra operelor, obiectelor drepturilor de proprietate industrială (de exemplu, mărcile comerciale) și/sau obiectelor drepturilor conexe care alcătuiesc conținutul, după caz;

    2. plasarea și punerea la dispoziție, ca parte a serviciilor menționate la §11 din Regulament, a datelor cu caracter personal, a imaginii și a informațiilor referitoare la terți a avut loc în mod legal, voluntar și cu consimțământul persoanelor în cauză;

    3. consimte la inspectarea conţinutului publicat de către alţi Clienţi şi Vânzător, precum şi autorizează Vânzătorul să îl utilizeze gratuit în conformitate cu prevederile prezentului Regulament;

    4. consimte la elaborarea de opere în sensul Legii drepturilor de autor și drepturilor conexe.

  3. Clientul nu are dreptul la:

    1. postarea, ca parte a utilizării serviciilor menționate la §11 din Regulament, a datelor cu caracter personal ale terților și difuzarea imaginii terților fără permisiunea sau consimțământul unui terț impus de lege;

    2. postarea de conținut publicitar și/sau promoțional ca parte a utilizării serviciilor menționate la §11 din Regulament.

  4. Responsabilitatea pentru conținutul postat de clienți este asumată de către vânzător,
    cu condiția să primească o notificare în conformitate cu §13 din Regulament.

  5. Este interzis Clienților să posteze conținut care ar putea, în special:

    1. să fie de rea-credință, de exemplu, cu intenția de a încălca drepturile personale ale terților;

    2. încalcă orice drepturi ale terților, inclusiv drepturile legate de protecția drepturilor de autor și a drepturilor conexe, protecția drepturilor de proprietate industrială, a secretelor comerciale sau a obligațiilor de confidențialitate;

    3. să fie ofensatoare sau o amenințare pentru alții, să conțină cuvinte care încalcă morala (de exemplu, prin utilizarea vulgarităților sau a termenilor considerați în mod obișnuit ofensatori);

    4. să fie contrare intereselor Vânzătorului;

    5. încalcă în alt mod prevederile Regulamentului, moralei, dispozițiilor legislatiei aplicabile, normelor sociale sau morale.

  6. În cazul primirii unei notificări în conformitate cu §13 din Regulament, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica sau șterge conținutul postat de Clienți ca parte a utilizării serviciilor menționate la §11 din Regulament, în special în ceea ce privește conținutul cu privire la care, pe baza rapoartelor terților sau ale organismelor relevante, s-a stabilit că acestea pot constitui o încălcare a acestor Regulamente sau a legii aplicabile. Vânzătorul nu efectuează controlul permanent al conținutului postat.

  7. Prin postarea conținutului pe Site, Clientul este de acord cu utilizarea gratuită a acestuia de către Vânzător.

  8. Clientul prin trimiterea sau partajarea proiectelor grafice declară că:

    1. deține dreptul de autor asupra desenelor grafice pe care le-a pus la dispoziție sau a obținut acordurile necesare pentru distribuirea acestora și transmiterea licențelor către terțe persoane autorizate;

    2. desenele grafice sunt o manifestare a propriei sale activități creative și constituie o operă în sensul Legii din 4 februarie 1994 privind drepturile de autor și drepturile conexe;

    3. desenele grafice puse la dispoziția vânzătorului în vederea executării contractului nu încalcă drepturile terților;

    4. în cazul încălcării drepturilor de autor asupra unui produs realizat din modele și informații transmise de client, cumpărătorul poartă toată responsabilitatea legală.



§ 13 Raportarea unei amenințări sau încălcări a drepturilor

  1. În cazul în care Clientul sau o altă persoană sau entitate consideră că conținutul publicat pe site-ul Magazinului încalcă drepturile, drepturile personale, morala, sentimentele, moralitatea, convingerile, principiile concurenței loiale, know-how-ul, secretul protejat de lege sau pe baza unei obligații, acesta poate notifica Vânzătorul cu privire la o potențială încălcare.

  2. După primirea notificării cu privire la o potențială încălcare, vânzătorul ia măsuri imediate pentru a elimina conținutul raportat de pe site-ul web al magazinului.



§ 14 Protecția datelor cu caracter personal

  1. Principiile protecției datelor cu caracter personal sunt incluse în Politica de confidențialitate.

§ 15 Rezilierea (nu se aplică Contractului de vânzare)

  1. Atât Clientul, cât și Vânzătorul pot rezilia contractul de prestare a serviciilor pe cale electronică în orice moment, fără a motiva, sub rezerva păstrării drepturilor dobândite de cealaltă parte înainte de rezilierea acordului de mai sus și a dispozițiilor de mai jos.

  2. Rezilierea contractului de prestări servicii prin mijloace electronice are loc electronic, prin transmiterea către Vânzător a unei declarații de intenție prin orice mijloc de comunicare la distanță care va permite Vânzătorului să se familiarizeze cu declarația de intenție a Clientului.

  3. Vânzătorul reziliază contractul de furnizare de servicii electronice prin trimiterea către Client a unei declarații de intenție corespunzătoare la adresa de e-mail furnizată de Clientul în timpul înregistrării.



§ 16 Dispoziții finale

  1. Vânzătorul va fi răspunzător pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a contractului, dar în cazul contractelor încheiate cu clienții care sunt antreprenori, vânzătorul va fi răspunzător numai în caz de daune intenționate și în limitele pierderilor suportate efectiv de clientul care este antreprenorul.

  2. Conținutul acestor Termeni și condiții poate fi înregistrat prin tipărirea, salvarea pe un suport sau descărcarea în orice moment de pe Site-ul Magazinului.

  3. În cazul apariţiei unui litigiu în baza Contractului de Vânzare încheiat, Părțile se vor strădui să rezolve problema pe cale amiabilă. Legislația aplicabilă soluționării oricăror litigii care decurg din prezentul regulament este legislația poloneză.

  4. Vânzătorul informează Clientul care este Consumator cu privire la posibilitatea de a utiliza metode extrajudiciare de tratare a reclamațiilor și de urmărire a reclamațiilor. Normele de acces la aceste proceduri sunt disponibile la sediile sau pe site-urile internet ale entităților autorizate să soluționeze litigiile în afara instanței. Acestea pot include, în special, ombudsmanii consumatorilor sau inspectoratele comerciale provinciale, a căror listă este disponibilă pe site-ul internet al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor.
    Vânzătorul informează
    că la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ există o platformă pentru soluționarea online a litigiilor dintre consumatori și întreprinderi la nivelul UE (platforma SOL).

  5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții. Toate comenzile acceptate de Vânzător pentru executare înainte de data intrării în vigoare a noilor Termeni și Condiții se efectuează în baza Termenilor și Condițiilor care erau în vigoare la data plasării comenzii de către Client. Modificarea Regulamentului va intra în vigoare în termen de 7 zile de la publicarea pe Site-ul Magazinului. Vânzătorul va informa Clientul cu 7 zile înainte de intrarea în vigoare a noilor Termeni și condiții cu privire la modificarea Termenilor și condițiilor printr-un e-mail care conține un link către textul Termenilor și condițiilor modificate. În cazul în care Clientul nu acceptă noul conţinut al Regulamentelor, acesta este obligat să notifice Vânzătorul, ceea ce duce la rezilierea contractului în conformitate cu dispoziţiile articolului 15 din Regulament.

  6. Regulamentul intră în vigoare la 23 octombrie 2020.